duminică, 29 martie 2015

Ce ne facem la sfârșit de săptămână


Salutare!

Chiar dacă mirobolantul Nevada nu este tocmai la câțiva ani lumină de Constangeles, iată că de-a-lungul anilor am intrat rar spre deloc în muzeele existente în perimetrul celui din urmă. Astăzi am reușit să mă mobilizez și relativ să dau ignore tratamentul de stomac (ultima mea fiță) și vremii de afară ce pare a anunța o ușoară toamnă spre ...altă toamnă și m-am dus la Muzeul de Istorie și Arheologie din Constanța. Toată afacerea m-a costat 25 de lei (bilet ce a inclus vizitarea Mozaicului Roman) și aproximativ 4 ore. De această dată, gazdă și mai ales ghid ne-a fost RADU PETCU care a explicat fir-a-păr exponatele ce intrau în aria sa de expertiză și succint celelalte încăperi. Am luat rezervarea sa drept o dovadă că își respectă munca și nu pretinde a fi omniscient. Nu știu cum va fi prezentarea la următorul eveniment, pentru că Vă invit duminică la muzeu sigur va avea continuare. Aici aveți evenimentul relatat de ddumi.

Turul a fost interesant, recunosc nu atât de ușor de urmărit pentru mine, care nu știam la ce să mă uit mai întâi și nici nu pot spune că nivelul meu de cunoștințe mi-a permis să rețin un așa mare volum din informațiile oferite astăzi. Tocmai bine, pentru că părerea mea este că fiecare trebuie să își facă propria părere. Așadar, când voi anunța următorul eveniment, nu vă rezumați în a citi aici ci...mergeți și creați-vă propriile impresii și amintiri! Că tot veni vorba, sâmbăta viitoare Diana ne-a invitat să vizităm Muzeul de Artă Populară din Constanța, care, din ce am înțeles, va găzdui o expoziție având ca tematică Sărbătorile Pascale. Rămâneți alături de noi pentru evenimentul de pe Facebook, și, așa cum precizam pe contul meu, cel mai bine ar fi să confirmăm prezența numai dacă suntem siguri, asta din respect pentru organizatori în primul rând. Posibil să avem ghid și sâmbătă, care să ne aducă obiceiurile populare mai aproape.

Turul Gratui al Constanței și Duminica la Muzeu nu sunt și sper să nu rămână evenimente singulare, după cum remarca cineva de profesie (fost) ghid, atât timp cât există persoane implicate și pasionate ca Diana, Radu și poate alții pe care nu i-am întâlnit încă, distracția abia începe. Din surse...deduc că și Adrian ne pregătește ceva surprize legat de promovarea orașului Constanța, o imagine care din partea-mi ar trebui îmbunătățită pentru a fi promovată cu încredere. Mai vedem. Blogger-imea constănțeană și nu numai s-au pus pe treabă.

După vizita la muzeu ne-am împiedicat la Arabica The Coffee Shop, unde eu m-am delectat cu ciocolata lor caldă cu nuci, fără nuci însă, că nu mă omor după combinație. Ar fi și asta o idee, ca după fiecare tur să bem o cafia în alt loc, bineînțeles într-un loc nou pentru măcar câțiva dintre noi.

Piesa-i gata....(în seara asta am ratat o cântare faină cu Silviu Covaci în Timeless, dar poate recuperez anotimpul acesta). Revin cu link-uri cu prima ocazie, să ne auzim cu bine și cu alte și alte povești cu orașe și oameni.

Numai bine!

0 comments:

Trimiteți un comentariu