luni, 22 august 2016

Am un anunț de făcut!! (Ianuarie - Februarie)








Duc grav lipsă de subiecte de conversație, mi-am zis, și nu o dată. De departe, unul dintre cele mai neinspirate subiecte ar fi ziua mea de naștere, și nu fiindcă de-a-lungul timpului a uitat te miri cine să îmi spună la mulți ani și nici pentru că aș fi făcut vreo petrecere și ar fi ieșit prost. Oo, nu! Lumea se contrează pe fascinantul, inegalabilul, eternul și inepuizabilul subiect DAR! Ce zodie ești? După care intră în polemici cu mine sau mă trezesc subiectul unor discuții la care eu particip...să zicem pasiv. Am încercat-o pe aia cu ,,primesc cadouri și înainte și după,,, ,,îmi puteți spune La Mulți Ani indiferent de zodie,,, ,,contează așa mult pentru voi?,,, dar, degeaba. La un moment dat am zis că îmi aleg eu o zodie dintre cele două în care mă scald deja de vreo trei decenii fără a trage la mal concret pe una dintre părți, dar nu merge nici așa! Următoarea întrebare după zodie era pe ce dată și ajungeam de unde am plecat. Așa că mi-am spus să aleg altceva, ceva care cel puțin la cunoștințe și necunoscuți ar trebui să meargă de minune. Să răspund la întrebarea aceasta cu prima zodie care îmi vine în minte. Punct.

Așa că aș dori să vă anunț că m-am hotărât că sunt Vărsător, pentru că e prima zodie care îmi vine în minte când mă gândesc să răspund aiurea la mult-mult-mult prea adresata întrebare. Acum, dacă mi-am pus în cap la faza asta niște Vărsători cu acte în regulă sau pe alții care au ceva cu Vărsătorii, asta e.

Mai este oare cineva atât de exasperat pe acest subiect? Dacă da, să îmi scrie de urgență în comentarii.

P.S. De aproximativ trei ani lucrez în recrutare (personal pentru străinătate) și de departe cea mai aiurea întrebare primită de la un candidat cret...a fost ,,dar insist, domnișoară, ce zodie sunteți? Este important pentru că este despre dumneavoastră,,.

Mai sunt și alte întrebări cretine dar fiindcă încă suntem în luna august, aceasta m-a bâzâit mai ceva ca un roi de muște.


La mulți ani tuturor născuți cândva, cu sau fără zodie, cărora le-a plăcut sau nu articolul!

2 comments:

  1. bag de seama că ți-ai ales zodia cu pricina din titlu, nu în timp ce compuneai acest articol ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vesnica intrebare despre zodii, este cu atat mai exasperanta, daca se poate spune asa, cu cat esti mai necunoscator, sau dezinteresat despre zodiac, de orice fel ar fi el.
    P.S. Zodiacul druidic ?!? Pe bune ??? Chiar exista?������
    P.P.S. Eu sunt genul de persoana care stie in ce luna este o singura zodie... Cea din luna in care m-am nascut��

    RăspundețiȘtergere